Kontakt

Prodejna Praha 1 - Národní č. 9
776 030 228 (12-19 h)
778 088 158 (7-20 hod)
Provozovatel: IČ 28889878

Novinky

arr3Naše prodejna dárků Praha 1Prodejna na Národní 9, Staré Město, Praha 1 - Otevřeno Od 3.12 - 21. 12. 2018 Otevřeno: Pondělí až... arr3Dárky na druhou adresu - doručení pro obdarované v PrazeKup krásný dárek zde a my ho doručíme jako překvapení na druhou adresu pro obdarovaného. Na eshop... arr3Osobní odběr - výdejní místoMALL Point osobní odběr a výdejní místo Praha 1, Národní 9!! Novinka letošního roku je...

Dárky v akci

Cena pro vás: 159,00 Kč
Cena pro vás: 1 799,00 Kč

Nejprodávanější

Cena pro vás: 789,00 Kč
Cena pro vás: 459,00 Kč

Jak na nákup » Všeobecné obchodní podmínky » Reklamační protokol
Reklamační protokol

Zde přikládáme pro Vás a pro případné vyřízení Vaší reklamace

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

(vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

IČ:
(a DIČ)

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

 

Reklamované zboží:

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)

Číslo faktury:

 

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady doporučujeme přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je vhodné zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

Datum: __________________                             Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření prodejce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis prodejce: _________________________________________